Livet leker

Hej snyggingar! ;)

Sitter i datasalen och har samhällskunskap. Vi ska göra ett inlämningsarbete, det går jättebra faktiskt! ;)

Vaknade upp hos älsklingen idag. Började redan klockan 8 så jag fick inte umgås med honom imorse. :( Han låg och sov så sött, det var ingen idé att väcka honom... Igår skulle vi som sagt kolla på film (Mitt super-ex, haha, ska verkligen låta älskling bestämma film nästa gång...). Den var ganska löjlig så vi gjorde helt enkelt annat under tiden. ;)

Just nu är jag så jävla lycklig. Solen skiner och våren är här. Livet leker och jag är dödskär. Plus att min blogg går uppåt! Statistiken ligger ganska högt, jag har ju trots allt bara bloggat i tre dagar. ;) 

Nej nu skriker Anders att vi ska gå tillbaka till klassrummet, hörs sen!
Puss, eran Blondie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback